Allt tog slut


Beyonce och hennes tjejkompisar.

Hittade en ny låt med Memory Continuum som var väldigt modig och bra. Ikväll blir det nyår och det lär inte bli kul. Det här året slutade med att allt tog slut. Mitt internet tog upphörde och min telefon la av. Mitt tålamod tog slut och min framtidstro rann ut i sanden. Fickan är tom men räkningarna svämmar över.  Nu när det är internetbrist för mig kommer det säkert bli bloggtorka ett tag precis som alla andra månadsskiften. Snälla skicka mera pengar.

Idag ska jag till Sellis och äta nyårsmiddag det ska bli kul. Sen ska alla mina ovänner till kompisar fara hem till mig och smutsa ner. Dealen var att vi kunde va hos mig ifall någon kom å hjälpte mig städa innan. Alla ba jaaaaaaaa va bra. Mene nänä. Jag har då inte sett en enda städhjälpande kompis på två dagar. Alla kommer bli besvikna. Nyårsfester är bara värda om man har någon tjej att va med å tolvslagskyssas å sånt.  Jag ska nog smyga undan, låna Olovs internet och fira tolvslaget i som jag alltid drömt om.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fira med rumpscape?

2008-12-31 @ 16:37:47
URL: http://claraistrue.com
Postat av: Lolle-Lotte

Skriv ett ingående inlägg om nyårsaftonen!

2009-01-07 @ 11:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0