Come prepared!

Jodå. den här helgen har varit something other then else. Låt säga en överblodig actionthriller med exotiska övertoner. Något för historieberättarna och definitivt vad skvallerpressen alltid drömt om att få rapportera. Över förväntan, utöver det vanliga men främst ett oändligt smörgåsbord med delikatesser som verkligen utmanar smaklökarna från början till slut. Alfa Omega och mums fillibabba. Men jag kan omöjligt skriva någonting om det för jag vet inte hur man gör.

Sen var jag på krogen med Ubar där vi träffade Linn. Hon hade på sig lacktaights, svarta pumps och en bomulssblus. Planen var att vi skulle dansa till la bamba eller dansa lambada. Jag förstod aldrig riktigt vilken men jag var förberedd och väntade mig det värsta. Lyckligtvis så kom aldrig någon passande låt så vi drack bara massa öl och gladdes åt minnen och nya intryck.

Nu längtar jag extra mycket till jul eftersom jag saknar min familj något så oerhört även om de hela tiden bara varit runt hörnet.  Glöm inte att vi firar julen till minne av våran frälsare och Gud Jesus Kristi som föddes för att frälsa världen och befria oss från synd. Prisad vare Herren en frälsare är född.


Jag försöker hålla ordning på ting. Det går inte så bra. Bättre än vanligt kanske men inte helt 100.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vi får väl se om du lyckas lista ut dagens kluring då ;-) Kika in om en timme!

2008-12-21 @ 15:05:01
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Ludmilla

Hur är läget nu då?

2008-12-21 @ 15:43:55
Postat av: svante

jadu ludde. vet inte om jag finner ord riktigt. men jag lovar att berätta allt sen på telefon eller msn.

2008-12-21 @ 15:45:37
Postat av: Spiderchick

mysigt att vara med familjen under jul å allt =)

2008-12-21 @ 18:17:45
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjoho, jag var trött igår. Tror jag somnade medan du pratade. Iaf så har jag massor att göra idag. Vill du ha skjuts till stan så ta det då jag åker till iksu om någon timme alltså..

2008-12-22 @ 09:32:12
URL: http://claraistru.blogspot.com
Postat av: Nicolina

sv; haha om jag ändå var så effektiv när jag shoppar!

tack detsamma!:)



Godjul!

2008-12-22 @ 10:27:55
URL: http://nicolinasthlms.blogg.se/
Postat av: Ida

Hehe ja dom är så söta! svärmor har 4a dalmatiner :) det är hon som fött upp min :D

2008-12-22 @ 12:04:28
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0