I sista minuten.


Det är egentligen Willow. Men nu föreställer det julhets.

Huga. Julstressen han ikapp mig tillslut. Jag som varit så iskall. Det började med att jag kom på att jag sedan tidigare gjort några musikmixar som jag planerat att ge bort till olika personer i släkten imorgon. Eftersom att min dator kraschat en gång så hade jag förlorat vissa viktiga filer. Först hörde jag mig för hos alla jag skickat låtarna till förut via MSN om någon hade kvar dem. Ingen hade det, eller ingen jag fick tag i hade kvar dem. Tillslut ringde jag Jokke som hade kvar dem men han var på jobbet och skulle inte hem före julafton ens. Så då skulle jag ha min stackars syster Rut-Emma att hämta honom på jobbet och köra hem honom för att hämta filerna och vidare skjutsa honom till stan där han skulle hinna med en buss. Det bästa med min julstress är att jag lägger ut allt på entreprenad till min stackars syster och andra icke ont anade personer. MEN i sista stund fick jag fatt i stackars Petra som hade låtarna sedan förut och hon, en ängel som hon är, tog sig tid och skickade över allt jag behövde. Tack vare henne blev allt lyckat och som smort. Jag är henne (samt hennes pojkvän Axel förstås eftersom han rent tekniskt är ansvarig för henne) evigt tacksam. Sen for jag till Emma och slog in julklappar och kollade på roliga filmer hon spelat in genom åren.

Numera slår min blogg tittarrekord varje dag och jag får säckvis med mail som ber mig fortsätta skriva om vad Linn har på sig. Jag tror mitt höga tittarantal beror på att det här börjar, tack vare henne, likna en modeblogg. Modeblogg är visst det nya svarta har jag listat ut. Idag hade Linn på sig svarta strumpebyxor, en rosa tröja, inneskor i bastmaterial eftersom hon städade. Håret hade hon satt upp i hästsvans, diadem och säkert massa hårnålar eftersom hon håller på att spara ut luggen och den är fortfarande för lång för att ha hängande eller lagd bakåt.

Kommentarer
Postat av: Petra

den här Linn verkar onekligen ha snygga kläder, men vem är hon? eller har du skrivit det någonstanns fast jag har missat det?

2008-12-25 @ 11:13:59
Postat av: svante

det är en kompis från förr som jag är kompis med än. hon är inte min tjej ens. mene hon orkar inte ha en egen blogg men tycker det är viktigt med att internet får veta hennes mode.

2008-12-25 @ 11:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0