Isande december!

Just idag är jag smal
Just idag är jag snygg
Jag bärs fram av kraftiga vindar
Just idag är jag smart
Just idag mår jag bra
Jag har tron på mig själv på min sida

snögubbe svartvit och jul

Jag har väntat så länge på just denna dag och det är skönt när den äntligen kommer. Å vilken dag kan det vara då? Jo den dagen då jag är utvilad och pigg. Idag ska jag göra allt på min lista. Smuggla bort sopor, städa hela lägenheten (mest köket, vardagsrummet och toaletten) och tvätta plagg (främst de svarta tröjorna).  Jag hoppas jag fixar det nu. Sen har jag ett annat viktigt ärende också. Fan jag kommer nog inte hinna nått av dem. Best jag spelar civ4 å ser lite Star Trek innan jag börjar. Idag har jag fruit of loom-tröja och snygga jeans.



Kommentarer
Postat av: Cleary beary

Bra inlägg. Hoppas du fixar lägenheten. Ska kontrollera då jag kommer hem. Ser det bra ut så väntar du en bra belöning från mig. fruit of loom-Tur att du är inne

2008-12-08 @ 17:46:31
URL: http://claraistrue.blogspot.com/
Postat av: Sabiz

Ojojoj vad retro! Går det bra med städningen får du gärna komma och städa här med ;D

2008-12-09 @ 09:08:38
URL: http://helden.blogg.se/
Postat av: Karl-Kraft Westergren

ja. asså jag vet inte. jag städade lite i köket i alla fall.

2008-12-09 @ 11:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0