Julafton och lite så.


Ungefär såhär hungrig känner jag mig nu efter julborden fast tvärtom.

Det har hänt råmycket saker helt värda att skriva om här. Men jag har fått så många klagomål på att jag skriver för långt och innehållslöst så jag vet inte hur jag ska tackla det här riktigt. De som klagat är så klart Clara främst men också någon till som jag har glömt bort. Jag har dessutom en råviktig skiktnyhet men den kan jag skjuta upp till en annan dag kanske för sakens skull. jag tror jag bara radar upp allting som hänt rakt upp och ned så får man ringa och fråga om någon särskild detalj om man är intresserad. Eller kan man ju kommentera och fråga tänkte jag.

Dagen före julafton: En gubbe dog hos farfar, min lossasbror Josef tog hem en tjej från Honkong som var söt, honkongtjejen förstod ingenting av alla ambulanser och kalabalik, fars å hans tjej katrine gjorde hjärt å lungräddning på den döda gubben å Lindas lilla spjuver Liam trodde fars tjej var otrogen med gubben när hon kysste honom för lungräddningen (nästan precis som låten "jag såg mamma kyssa tomtefar"), David lånade min dusch.

Julafton: Marika lånade min dusch, Liam gillade alla presenter han fick av mig, jag fick en jacka och lite kassetter å sånt, jag var främst med Emma, mor hade valt att istället för att lotta julklapparna mellan varandra så skulle vi spela tärning om de,, jag motsatte mig givetvis detta emedan det kändes hädiskt att med satans verktyg tärningspel hedra vår frälsares underbara tillkommelse, jag vann en ficklampa och ett paket tandborstar, tandborstarna hade emma köpt för att pika Pekka med ett roligt rim, de hade inte förändrat Kalle Ankas jul-TV alls nästan i år, Karl-Bertil var roligare, min lilla kusin Saga gillade klänningen hon fick av mig, min kompis Ubars lägenhet brann ner tillsammans med 90 andra lägenheter på Ålidhem, Ubar sov här.

Igår: Allt var normalt, Linn var klädd i lackbyxor, svarta pumps, leopardlinne, jättestora guldörhängen och bar till det håret i en slarv-hemma-tofs.

Kommentarer
Postat av: SurfEmma

svar: hahaha jaså du, varför trodde du det? well nu har du beviset, det finns tusentals riktiga surftjejer out there ^^

2008-12-26 @ 16:47:37
URL: http://enmammut.blogg.se/
Postat av: Pinar

Klart man vill se snyggTravolta varje dag!

2008-12-26 @ 18:28:34
URL: http://nooshis.blogg.se/
Postat av: Maria

Hur menar du ?

vet inte om jag vill det ?

2008-12-27 @ 19:48:58
URL: http://akm.blogg.se/
Postat av: Marielle

Var med och tävla om priser från ett kritvitt ställe! Det enda du behöver göra är att besvara en fråga. :-) Kram

2008-12-28 @ 14:24:57
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; det har du så rätt i!:)

2008-12-28 @ 23:23:32
URL: http://nicolinasthlms.blogg.se/
Postat av: Lise-Lus

Ingen julfilm?

2008-12-29 @ 11:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0