Min smarta taktik


jag glömmer alltid mat på plattan.

Det här är ju fortfarande en skiktpopblogg så jag tänkte påminna om det. Det är inte en blogg om vad jag drömmer på nätterna. Inatt drömde jag att jag och två tjejer (som är "gifta") raggade upp några andra tjejer. En av dem var va Adriana Sage, den andra var någon slags konstnär och den tredje var en annan som jag känner. Det var en fruktansvärd dröm i vilken jag helatiden oroade mig för klamydia och tyckte det var drygt att åka av eftersom det var jobbigt och trist. Allt var intressantare i puberteten.

Äntligen börjar jag har lite musik på datorn och jag lyssnar hela dagen. Vintern är bättre för inspiration. Sommaren är inte min vän som man säger. Jag har vant mig med min nya frisyr nu föresten. I morse ringde det en tjej från hamnmagasinet och ville att jag skulle jobba på fredag. Det är ju smart eftersom jag får betalt för det.

Kommentarer
Postat av: Ulve

Vilket band spelar Adriana i nu?

2008-12-15 @ 12:04:21
Postat av: Lisa Miskovsky

jag. är inte bara artist själv utan också en aktiv läsare av den här jätteintressanta bloggen. Jag undrade själv samma sak som du Ulve. Jag tror nog hon spelar i samma band som Gauge.

2008-12-15 @ 12:06:17
Postat av: Britney Spears

Oh, what a coincidence - apparently I'm not the only musician who reads this very interesting blog. How fun! Keep up the good work, and maybe we can work together in the future, on my upcoming album?

2008-12-15 @ 17:36:10
Postat av: Emma Watson

Marry Christmas everybody! I know the industry very well and I can promise that neither Adriana or Gauge makes music. I know that India made an rap album last year. I don't usually read this blog but we did it today in swedish class and I liked it. Jag vill läsa den alla dagarna från nu på. ;)

2008-12-15 @ 20:49:59
URL: http://www.emmawatsonofficial.com/
Postat av: Selma

Aha, ja, hehe, då oroar jag mig inte då! Men vad är det för slags tjeig frisyr du har fått då? En sådan där Gustav Vasa-page? Det är rätt brudigt.

2008-12-16 @ 22:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0