Sjuk


Det är en toastol och ett badkar ser du väl!

Idag är jag sjuk. Det var just typsikt eftersom jag ska jobba imorgon samt att det är en viktig fest då. Inte lika viktig som jag först trodde eftersom Marre Maräng återigen har, säkert omedvetet, lurat alla att tro att det är megastor fest hos Melkor. Jag kan förstås ha förväxlat det med nyår - men det är inte därför vi är här. Igår (onsdag) så åt jag tacos hos min syster Clara och sen gick jag ner till min källare där jag åt lite köttbullar å spagetti. Sen plötsligt blev jag otroligt sjuk. Jag höll på spy i alla riktningar, fick kraftiga hallucinationer och exploderade i en kaskad av kallsvett och yra tårar. Så mådde jag tills ungefär åtta på kvällen idag. Nu är det strax efter två på natten och jag känner mig lite bättre. Jag har fått cocacola av Clara. Det var snällt. Jag har mest troligt blivit matförgiftad eftersom jag inte känner mig minsta febrig bara förgiftad och illa. Jag avskyr feberdrömar mest av allt i hela världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0