Smuggla Sopor

sopa

jag smugglar sopor i vintermörkret

Jag han inget på listan förutom att smuggla sopor igår. Jag  gick två varv. Ett varv runt 11 då vare en tant med hund som såg mig men jag var smart och agerade normalt. Det är inte så jättelätt att se normal ut med en svart sopsäck på släp men jag grejade det genom att ta en omväg. Sen gick jag med den andra säcken, tror jag, strax efter att medicinen hade börjat verka. Det kommer jag inte ihåg någonting av. Det var nog runt klockan 1. Sen såg jag Arn och Star Trek. Jag kommer inte ihåg någonting. Sedan drömde jag mardrömmar om Norrbyskär och den fruktansvärda polisen som körde färjan. Ungefär som i verkligheten. Färjkarlen till Norrbyskär har blitt polis nämligen. Förut var han auktoritär och dryg färjkarl som vägrade ge ens klasskompisar (ja vi var klasskompisar nämligen på folkuniversitetet där jag vill minnas att jag hjälpte honom med olika skoluppgifter eftersom han var sämst på allt och jag bussig) billigare biljett och nu är han auktoritär polis som tycker att man ska inleda karriären genom att försöka sy in sina gamla klasskompisar. Inte för att jag smugglade sopor givetvis. Utan i helgen då han försökte gripa mig för haschrökning. Föga anade han att jag var ren som nobelporslin och vit som Ernst Röhms pojkvän. Men ändå inte normalt att inviga uniformen genom att komma och kaxa sig som nått jävla mobboffer med storebror i ryggen. Alla poliser är oäktingar. Dalen IBK - Sieg Heil!

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit vilken action det måste vart inatt. Min cykel är spårlöst försvunnen du smugglar sopor. Stackars tant..trodde säkert du hade ett lik i säcken MOHAHAHHA. Såg att du gick, vart?? Jag e hemma en stund till. Tjoh

2008-12-09 @ 13:00:27
URL: http://claraistrue.blogspot.com
Postat av: brollan

ja. jag smugglade dem till dagiset du vet en bit bort bara. ja cykeln har jag inte tatt i alla fall. och vem har ställt en grön cykel på våran uppfart ens?

2008-12-09 @ 15:35:48
Postat av: Anonym

Den låg på vår tomt..Helvete. Säkert en jävel som inte tyckte den dög och tog min ist'ället. Helvetet helvete måste ha en cykel. Snälla fix it!

2008-12-09 @ 19:58:28
URL: http://www.claraistrue.blogspot.com/
Postat av: karolina

karlsvante det var dumt att jag glömde skicka inbjudningssms till dig, men är du sugen på smörgåstårta så finns det kvar än idag. hej

2008-12-11 @ 10:35:21
URL: http://jagkarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0