Vem kunde anat?


Det visade sig att det var p.g.a att jag åt de där köttbullarna som jag blev sjuk. Sedan när blev det farligt att öra mögel? Alla i Frankrike gör det och alla som har råd med lyxkex å lyxost gör det. Mögel på köttbullar borde vara exakt lika nyttigt som mögel på lyxost. Någon borde ha varnat mig. Någon på butiken främst.

Jag tror kvällen är lite räddad i alla fall. Eftersom min smartaste kompis Stefan Apa har köpt Guitar Hero World Tour. Ett minus är att stackars Elina som är min viktigaste tjejkompis är så sjuk att hon inte pallar hänga på. Vem ska jag nu ha i knät när jag dricker? Vem ska nu söka skydd i borggården från Martin och Olovs fascistoida och verklighetsfrämmande monologer?

Nog om mina förhoppningar inför kvällen. De är säkert helt ogrundade i vilket fall. Jag har upptäckt ett nytt skiktprojekt som heter Memory Continuum. Av det jag hört är de riktigt krämiga och rakt på sak. Så som jag förstått det verkar det som om de är inriktade på den engelska pojkbandsscenen. Jag har lyckats piratkopiera hem en skiva som heter Neverending Gold Love där de bara gör skiktningar av East 17-låtar. Jag har inte riktigt listat ut om de gjort någonting mer än denna obskyra skiva. Jag återkommer med mer information..


Ungefär så här ser jag ut när tänker jag efter.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Kika in hos mig för att vinna en hård julklapp att lägga under granen i år! :-)

2008-12-19 @ 23:09:05
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

tänker inte kommentera dina inlägg längre. Du kollar ju int ens min blogg!



HEJ DÅ

2008-12-20 @ 07:25:41
URL: http://CLARAISTRUE.BLOGSPOT.COM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0