Nya Friska Tag

Heje. Jag har varit nere ett tag nu. Det berodde på att min dator gick sönder. Min C-disk sprack när jag la in backen i hundra knyck utan att ställa mig på kopplingen. Inte så smart. Men min bästa kompis Data-Pata Johansson byggde en ny dator med nytt moderbord och allt. Så med vinden i håret och skikt-versionen av sisters of mercys lucretia my reflection på bilstereon blåser jag ut på vägarna igen och plockar inte upp några liftare.

richie
det ska va size zero annars får det va.

Vad är det som gäller nu då? Ja det är snart jul och därtill snart nyår så det är förstås massor på G. Kassetten Skikt Academy 1 har gått het under den nedlagda perioden och jag har målat ganska mycket. Tråkigt nog har jag förlorat ganska många aktuella filer från mitt skrivbord men allt detta går att bygga upp igen. Redan de gamla nazisterna visste att ödeläggning ibland var nödvändig för att reda grund åt någonting nytt. Någonting vackert. Vidare har jag även gjort illustrationer åt en bok samt blivit efterfrågad som skribent åt en tidning jag inte vet någonting om alls faktiskt.

We look hard.
We look through.
We look hard to see for real.

Kommentarer
Postat av: Emelia

Vad heter tidningen?

2008-11-30 @ 15:23:24
Postat av: vante

jag vet inte

2008-11-30 @ 16:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0