Sisters, svält samt skiktkassett.

Igår hade jag jättestiliga kläder i färgkombination och allt. Bruna byxor med stora vita skor till och brunrandig mörk åtsittande långärmad tröja med en vit XXL-T-shirt över. Jag var även nydursad å finkammad. Det var bara min kompis Martin som lade märket till mina ansträngningar. Han berättade om att han hade badat igår och lyssnat på samlingskassetten Skikt Academy 1 i badet. Det var intressant.
En annan sak mindre viktig att berätta är att jag är pank igen och har slut på mat nästan. Igår åt jag ett knäckebröd men jag drack å andra sidan minst sjuttioelva kaffekoppar så det vägde upp. Idag ska jag kanske städa lite men mest lyssna på Sisters of Mercy.

sisters
Andrew Eldritch


Sisters of Mercy är ett bra komplement till min annars strikta skiktspellista. De är driviga och taktfasta precis som jag vill ha det. Låtarna är oftast relativt långa. De snittar väl på 6 minuter typ. Inte som skikt förstås men väl så pass att man hinner njuta av dem.

Kommentarer
Postat av: Clara

Varför skrev du inte om kyrkbesöket?

2008-11-14 @ 20:21:23
URL: http://claraistrue.blogspot.com
Postat av: vanteklante

vet som inte. jag tror att det var för att det var efter det där.

2008-11-16 @ 13:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0