Big Spender Westergren


Nocturnal hela dagen.

Hej. Jag har inte gjort något nytt. Eller jag har upptäckt att Arvingarna inte sjunger "jag behöver ingen kärlek - bara lite supa till". De sjunger att han behöver lite sympati. Själv behöver jag absolut supa till för jag har inte gjort någonting alls på rålänga. Klart jag kan hitta på något annat än att supa till just men nånting. Jag har gjort några trista låtar. Boring Love Blackmetal is the shit. Nästan som depressive blackmetal fast sämre gitarrister ska det va och tristare melodier.

Jag har spelat mycket Mafia Wars på facebook. Det är inte särskilt kul. Vidare har jag sett en hel massa film å serier och sånt. Inte så värt. Inget är kul förutom att spela MSN och vänta på visfestivalen. Alla måste peppa. I år smäller det - jävlar känner jag. Olov är min bästa kompis (sorry martin och kaparn, men ni läser antagligen inte min blogg. så fuck off and die stupid crackers!) han har sett över min ekonomi. Ingenting kan hindra mig, ni kommer finna mig död å begraven om olov lämnar mig nu. Han är världsvan och tuff och ska fara utomlands till England... och inget mer.

Vidare har jag varit med om en ny grej. Jag vaknade av att jag grät. Det var för att jag drömde om grispojken. Nu ska jag göra en skiktversion av Arvingarnas superhitt Va' hon inte vet.

Kommentarer
Postat av: ssabi

AKTA DEJ JAG SKA TA DEJ!

2009-02-05 @ 11:46:47
Postat av: Alex

man använder pengarna till att köpa bilar, vapen och hus och grejer.

2009-02-05 @ 15:01:01
URL: http://alexandrag.devote.se
Postat av: LL

Vem fan är grispojken

2009-02-05 @ 17:06:08
Postat av: Anonym

DU ÄR UTMANAD!



Kolla min blogg

2009-02-06 @ 23:57:08
URL: http://cleary.blogg.se/
Postat av: Marcus

Ah fan du glömde mig, och jag läser då minsann din blogg. mtahfcka!



Säg förlåt!

2009-02-11 @ 13:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0