Dan före doppardan

sdf
jag spelar gitarr tufft

Dan före doppardan. Fattani? Dagen före alla hjärtans dag. Lol. Asså doppa som slang för det som Ingvar Oldsberg menar med "nu blir det åka av". Hahahha. Asså eftersom imorgon får säkert jättemånga ha samlag med varandra. Hahahaha. Nämen serry. Jag har sett på let's dance med Clara-Bella Westerhäst, Johan och Jacke. Alla var bra utom Kitty som inte kan dansa alls. Clara hade bakat en jättegod grej, typ en kakbulle med choklad på, som hon bjöd mig på mot min vilja sen tyckte hon att jag var tjock. Smart taktik - bra syster. Som straff ska jag logga in på hennes facebook och bli kompisar med hennes hatkompisar.

Sen gick jag ner och skrev en ny låt eftersom det är alla hjärtans imorgon. Den låter nästan exakt som Come as you are med Nirvana vilket fick mig att ladda ner allt viktig från 90-talet. Viktigast av allt var nog Pretend we´re dead med L7 som jag absolut måste skikta snarast. Tänk vad ungdomarna går miste om numera.

Vidare måste jag be om ursäkt till Marcus för att jag inte nämner honom tillräckligt ofta i min blogg. Marcus är min absolut bästa kompis. Han och jag har så mycket historia att luta oss mot att ingenting någonsin skulle kunna rubba våran vänskap. Varken Olov, Martin eller Kaparn kan någonsin mäta sig med honom. Föresten. Var det Nilsson eller Vesterberg som skrev till mig nu senast?

Kommentarer
Postat av: Emelia

Jag såg att du lyssnade på Nirvana igår när jag kollade din last.fm! Så 90-tal, va!

2009-02-14 @ 11:28:44
Postat av: vante pante

ja ganska 90tal. stackars dig som var för liten på den tiden. det finns rå mycket viktig. http://www.youtube.com/watch?v=g-NNitijboI

2009-02-14 @ 12:02:52
Postat av: Clara

Du måste ändra min länk! Kräm

2009-02-14 @ 16:21:09
URL: http://cleary.blogg.se/
Postat av: Marcus (gbg)

Det var jag, Vesterberg alltså :D



man tackar!

2009-02-16 @ 11:07:03
Postat av: ubar

mäh, blev helt glad sen ba nä vare cockblocker vesterberg du pratade om :( :)

2009-02-24 @ 21:54:35
Postat av: el ubarino

ps. glöm inte viktig gta/öl-date nästa helg ANNARS...

2009-02-24 @ 21:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0