Skiktpop och tjejer

sfd
Skiktpoptjej

Det är inte sällan man möts av en lömsk min och en menande nick som om den kunde tala skulle ha sagt "you dirty dog - I know what you're up to" när man berättar att man lyssnar på skiktpop. Det är ju inte särskilt konstigt att alla tror att man är skiktare bara för få hänga med snygga tjejer när nästan alla skiktpoptjejer är helt omänskligt heta. Jag kan inte neka att det är ett överhängande pluss förstås men jag skulle nog ha lyssnat på skiktpop även om verkligheten inte såg ut som den nu gör. Jag vill absolut inte dissa hårdrockare, hiphopare, neofolkägg och technohjon när jag säger att deras musik suger och alla deras tjejer ser ut som om de uppfostrats av heroinberoende hyenor för att sedan få jobb i en fritös som brottare men det är faktiskt helt sant. Det bästa med skiktpoptjejer är att de alltid har så snygga frisyrer att man nästan blir rädd och undrar om det är någon slags besvärjelse de lagt över ens ögon. Nu ska jag ner på byn och skratta åt tjejer som förnedrar sig själv genom att ha fula oskiktade frisyrer.

Kommentarer
Postat av: SurfEmma

svar: mja, jag suddade omgivningen ännu mer haha ^^

2009-02-20 @ 20:28:53
URL: http://enmammut.blogg.se/
Postat av: Marielle

Gillar du att åka utomlands? :-)

Just nu kan du få erbjudanden på solresor från 300kr, bara via min blogg. :-) Kika in hos mig för att få reda på mer. Kramkram

2009-03-03 @ 20:32:14
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0