Ma Grillz, Ma kingdom 4 ma grillz!!!11


Jag har tråkit. Vad hände med alla dubbelsupersuparhelger? Vi som brukade ha kul varje kväll och ingenting stod i våran väg. Igår var jag hos Martin och firade att han fyllt år. Jag drack typ fyra kanske fem öl och vek mig av det. Ja det är sant. Jag drack bara trefemmor dessutom men var tvungen att lägga mig på sängen i några timmar för att det blev bara fööör mycket. Allt var mycket roligare förr när det var ofarligt med droger, kolt med sprit och lugge lunchkuk med tjejerna. Oh please oh please oh please juz gimme one mo hit! Mina pengar är föresten helt slut nu nästan och jag har inte råd att köpa grillz. Men jag har äntligen berättat för mina mycket nära vänner vad jag alltid önskat mig i födelsedagspresent sedan typ alltid. Så i år kanske det verkligen händer. jag hade förstås hoppats på att de skulle ha listat ut det själva. Min önskan är att få en sån quest i present ni vet. En sån då man får en lapp med en ledtråd på och så kanske man listar ut att man ska gå till kanske rödberget. Där kanske en kompis klätt ut sig till ett troll kanske eller en häxa och så måste man besvara en gåta för att få ytterligare en ledtråd om vars man ska därnäst. Sen kanske säg att man kommer till en dunge där det är ett snöra som man måste följa och i slutet är en flaska rom och när man druckit upp den så hittar man en ledtråd på botten av flaskan och så vidare till solen går ner. Det önskar jag mig när jag fyller år. Samt det viktiga att man måste sjunga den tredje versen i ja må han leva. Min jättedumma kompis Martin säger att den inte finns men jag säger att han är dum och tjock. Nä nu ska jag somna i min soffa. Det ska bli trevligt och ett bra sätt å fira att det är lördag.

Den tredje versen går: Å när han har skjutigts, åh när han ha skjutigts, å när han har skjutigts på en skottkärra fram, ja då ska han dränkas, ja då ska han dränkas, ja då ska han dränkas i en flaska champagne.

Kommentarer
Postat av: Jolinersin

Jag vet faktiskt inte... kollar wikipedia nu: "Krom är ett livsviktigt spårämne som behövs för förbränning av socker. Hälsokostbranschen säljer flera krompreparat, vilka sägs minska suget efter socker och öka hormonet insulins effekt. För mycket krom är dock giftigt" Där har vi det, om man nu litar på Wikipedia :)

2009-01-18 @ 13:44:35
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0