Mål för dagen.


Idag har jag ett flertal uppgifter att slutföra. Massor av viktiga saker. Det är ungefär samma saker som igår och alla andra dagar dessförinnan. Men det vanliga mönstret är att jag vaknar vid min dator och stannar där till solen går ner (bildligt talat eftersom solen går ner typ 4 på dagen och inte alls på kvällen när den borde) utan att göra en enda bock på min to-do-list. Det är för att det är så mycket roligare och rogivande att chatta the night away än att göra allt som ska göras.

Att göra:
Spela ut questen "Enlightened Journey" i runescape
Betala hyran
Flytta över fondpengar till Emma
Städa
Söka jobb

Vidare söker jag en inneboende som är beredd på att dela hyran med mig. Helst en ung tjej utan kompisar och intressen som bara är på sitt rum och åker rullskridskor i hotpants till soundtracket från TV-serien Parker Lewis can't lose. Hon bör vare rökfri och inte allergisk, städglad och rosenkindad. Hästsvans eller pippilotter är ett plus. Hon får gärna be om hjälp med hemläxa ifall hon har rosa pyamas, papiljotter och biter på pennan.

Kommentarer
Postat av: todolistekillen

provat att använda dig av www.rememberthemilk.com. mycket viktigt om man inte vill bli hippie.

2009-01-14 @ 17:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0