Ny dygnsrytm


Kolla hon har tre händer som så många andra.

Nu har jag äntligen internet igen och hemtelefon (så alla trevliga tjejer kan ringa igen varje natt på 090-12 58 38 som de brukade göra förr) så mitt liv är normalt igen. Så skulle jag kunna säga om det inte vore för att min kompis Martin var här och gjorde kommunistiska kuppattentat  mot min dygnsrytm. Jag blev central parentes i hela hjärnan och kunde inte somna alls. Bara blunda och se olika sataniska mönster. Tillslut somnade jag några minuter men vaknade igen av att klockan var tio på dagen och att far kom med en spis. Spisen var fin och nu har jag en fullständigt kök där en flickvän (läs fru) skulle kunna laga mat varje dag (blink blink). Senare samma dag, som var idag, pratade jag med Elina som tyckte att jag borde ta en powernap och att hoon skulle ringa mig sen. Då somnade jag tills klockan 10 och vaknade av att hon inte ringde och att Lisa och Miriam inte bjudit mig på deras fest. Nu ska jag dricka kaffe, lyssna på the cure och spela runescape.

Andra saker som hänt under tiden jag var utan internet var att jag var sjuk. Jättesjuk och gjorde nästan ingenting. Men jag hann i alla fall med att mixa lite musik å skriva lite texter. Här är ett utdrag ur en text:

det ska vara size-zero eller där ikring
långa slanka ben å runt midjan ingenting
havsblå ogenomtränglig blick hård som panzar
bottenlösa ögon med stora ögonfransar
en söt liten mun som aldrig smakat livet
snygga synliga nyckelben men inte sådär överdrivet
a-linjeklänning å örhängen som passar
porrplatå är väl ok men jag föredrar nakna tassar
sätt gärna upp håret fast låt det va vilt
och va inte rädd att tona det lite milt
undvik hårnålar i den mån det bara går
hårspännen går bra fast inte löshår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0