Radion vet ju inget.


Min framgångsrika vardag

Hej kära bloggläsare. Jag vet att jag inte skrivit så värst mycket på senare tid. De beror på att jag gjort exakt samma sak varenda dag. Varje dag vaknar jag ganska sent av att jag är trött och vill somna om men väljer varje gång att istället spela betapet. Det är inte särskilt kul då jag förlorar nästa varje gång och vet inte ens vad en azur är för något.. Samt att normala ord som zonkad och rir inte finns. Sen väljer jag mellan att inte ha någon mat alls hemma eller äta nyinköpt pasta tills jag spricker. Därefter somnar jag och sover tills sent på kvällen. Till sidan av detta nöter jag msn, runescape, star trek och facebook.
Idag diskade jag och lyssnade samtidigt på radio i några minuter och de varken spelade eller nämnde skiktpop. Jag ska skriva ett rekommendationsbrev och försöka övertala dem att åtminstone spela skiktpop några timmar kanske på fredags eller lördagskvällen. Nu när Papa Dee visat sina sanna färger genom att misshandla sin blåögda fru så duger det inte med p3-rytm.
I helgen var jag på födelsedagsfest hos min kompis ubar vars hus brann ner tidigare på självaste julafton. Det var en bra fest och den bestod huvudsakligen av sing star eller nått liknande. Det var väldigt kärt och familjärt. Jag ägde totalt med Lisa Nilssons Himlen runt hörnet. Vidare har jag börjat på en jättebra fantasybok som alla måste köpa när den kommer ut.

Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Azur är en färg och det bästa ordet att lägga på betapet

2009-01-26 @ 21:19:20
Postat av: Marcus

Kul att du skriver igen :)

2009-01-27 @ 09:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0