Nu börjas det igen.

sdfsdf
Såhär gott intryck känner jag att jag ger idag.

Nu ska jag fara till mitt nya jobb och jag var smart och hade inte tvättat kläder i förväg så jag måste ha min nya woods of infinitytisha. Typiskt. Jag kommer säkert göra dödsdåligt första intryck. Jag vill verkligen inte. En tur grej är att RG också jobbar där. Tur då kan alla se att jag känner uppenbara knarkomaner. Nej nu får det vara nog känn ja. det är också väldigt regnigt och jag har sovit i kanske 20 timmar sedan igår så ja jag känner mig inte utvilad ens. jag känner mig seg och distanserad och störig tonåring hemkommen från en tågluff som ba jag tänker då inte städa mitt rum å göra några läxor inte. Helgen var full av bråk och alk. Allt var sämst.

Kommentarer
Postat av: Ulve

Typiskt.

2009-06-16 @ 08:02:51
Postat av: Maggan

Dom har hela upplagan av Nordisk krimminalkrönika. Ta hem den!

2009-06-21 @ 22:54:15
URL: http://www.magdalenanordin.se
Postat av: MIA

Vilken superful bild.

2009-06-26 @ 01:12:24
URL: http://bloggarm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0