Regn å trevligt


Kolla vilken fin tapet. (obs linnet är ditmålat efteråt)

Å va skönt att sommarlovet börjar med en redig å dyster regnskur. Nu är det bara en helg kvar innan jag ska börja jobba. Det ska bli awesome - försöker jag intala mig. Jag ska bara få vanlig soc-peng men förväntas jobba flitigt från sju till fyra varje dag. Känns helt ovärt. Lyckligtvis är jobbet på mitt favoritställe uppe vid strömpilen. Jag ska jobba på återvinningen. Ana hur många kilo skräp jag kommer dra med mig hem varje dag. Säkert två minst. I vilket fall hoppas jag att det ska bli kul. Om jag lyckas vara tacksam för mitt dagliga bröd så ska det nog gå vägen.

Nu ska jag gå till macken för att köpa folköl å snus och sen gå ner till bodarna å tänka över situationen. Min tjejlista ser lite stökig ut nu och jag hoppas på att organisera den bättre. Samma sak gäller min kompislista. Sedan alla blev sämst och tycker att det är asviktigt å sura nyktert helatiden så vet jag inte längre vilka man kan lita på.

För alla som läser min blogg bara för porrens skull kan jag meddela att Little Lupe har förstorat sina bröst. Det gjorde henne inte rättvisa tycker jag och nu finns det inget som skiljer henne från resten av resterna. Hon har även gått från att göra korta erotiksnuttar på sitt tonårsflicka-rum till att göra värdelösa gangbangrullar med undre världentema i natchomiljö. Helt värdelöst. Jag ger hennes karriär tre tummar ner av fem möjliga.
 

För er som inte är snuskpellar (läs Olov och Sabine) och läser min blogg för att hålla er up2date vill jag påminna om att det är täfteåfestivalen som gäller imorgon och inte Martins värdefattiga och nyktra spelkväll. Jag vet att det främst är helt omåttligt dåliga band i år men det är viktigt att komma ut och känna att sommarlovet dragit igång. Nu går jag ner till älven, emil och alfred-stylen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas det regnar i täfte

2009-06-11 @ 19:19:36
Postat av: Anonym

ja det hoppas jag med. för då kan bar vi äkta personer vara bäst. jag å bagarn alltså

2009-06-11 @ 21:13:48
Postat av: Tony

Vilken tid slutar du på dagarna?

Min buss hem från SCA far förbi återvinningen. va 16:10

2009-06-11 @ 22:17:16
Postat av: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Skön blogg! :)

2009-06-12 @ 00:01:30
URL: http://miss0.blogg.se/
Postat av: vante

t-ben. ja fyra slutar jag. vi kan bli bästisar flr evigt.

2009-06-12 @ 02:18:48
Postat av: Elina

Thanks för omtanken, är dock redigt förkyld ännu så jag håller mig hemma i soffan, stickar på min tröja och kollar dvd-boxar :)

Have fuN!

2009-06-12 @ 15:53:55
URL: http://enligtelina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0