Sommarlov hela året!


Här till exempel är en tjej jag ritat som inte är naken alls!

Nu är det äntligen sommar och allt är vanligt. Jag har fått klagomål på min blogg. Klagomålet är att min blogg bara handlar om olika tjejer och om porr. Jag vägrar ta den kritiken med en nypa salt och kan omöjligt ta den konstruktivt. Jag väljer att istället klaga på alla andra bloggar. Alla andra bloggar handlar om vad onödiga tjejer ätit till middag, deras onödiga semestrar och vad de åt till middag på deras semestrar. Min blogg är helintressant och handlar främst om skiktpop och sen en hel del mode och normala saker. Minst av allt handlar den av jag gjort dagen innan. Jag ska nu göra ett försök att sänka nivån på min blogg så den faller inom ramen:

Igår var jag hemma. Det var mysigt. Jag å min syster och hennes kille röstade. det var kul. Sen pratade jag i telefon med min andra syster. Hon är snäll. Till middag åt jag pommes med potatissallad och ketchup. Det var gott. Nu lyssnar jag på mina favorit låtar (det ska stå så XC) som jag inte hört på länge. De är bra.


Här är ett plagg jag vill köpa. Plagget är fint. Jag har sett en kändis på bild som hade lika dant plagg typ. Hon är snäll.

Så nu har jag skrivit som jag antar att du kritiker menar att man ska skriva bloggar. Kom hjärna med åsikter om jag ska återgå till min tidigare stil eller om jag ska övergå till den här mycket smartare stilen. Vidare måste jag understryka att jag inte försöker göra mig rolig på någon annans bekostnad. det finns jättemånga bloggar som handlar om intressanta saker som jag läser nästan varje dag. Dessa är Mias blogg, Enligt Elina och Sabines + Hund.

Kommentarer
Postat av: Ulve

Jag tycker din tidigare stil om porr och nakna flickor är betydligt bättre än den här stilen med information om när man drack sin senaste kaffekopp och en tapet.

2009-06-08 @ 13:27:37
Postat av: sabz

HEJE! Jag diggar likt olov den nakna och mer snuskiga sidan. En måst ju va sig själv! :D

2009-06-08 @ 15:00:46
URL: http://sabinequila.blogspot.com
Postat av: lisalee

kung svante! här ska jag börja läsa.

2009-06-11 @ 19:05:24
URL: http://breedingbugs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0