Full Power !!!!!!!!!!11111111488



Hej. Jag orkar inte rita en ny bild, för ikväll, för jag är drucken och full power. Det är en gammal bild, från förrförra årert,  som föreställer Elvira Grenholm och hennes snygga kompis som kramas sexit. Hennes kompis har var tillsammans med Adam som är bror till Petronella Petterson. Det tycker jag är viktig information. Jag kom just hem från att dricka runt på stan.
Mitt jobb, som jag å ena sidan tvingades till men främst sökte mig till, har varigt en total succé. Ekonomiskt är det uteslutande förödande och jag är fullt medveten om hur lätt det är att numera beteckna mig som livegen men jag trivs som senapen på mackan. Mina arbetskamrater är främst sämst och värdefattiga och jag vore efterbliven om jag ens lite försökte skilja mig från dem vars grupp endast kan kategoriseras som blattar, hjon och narkomaner medan jag för kung och fosterland ihärdigt greppar moppen ännu en gång.
På tjejfronten är det lite utöver det vanliga då the prime directive, vilket det heter i star trek som är min nya begreppsvärld, sätts ur spel utan min direkta påverkan vilket är okey och sommarlov.
Idag har jag varit i Hörnefors, mors stuga och på raggarrunda. Roligast var raggarrundan eftersom det var wheels och jag kände mig som oövervinnerlig när vi, som jag alltid tjatar om, saktade ner till nästan stillastående och änglalikt gled runt med tunnhåriga frillor, svarta t-shirts, och brudar intill (det var clara).
I vilket fall så trivs jag på jobbet och med den nya vardagen. Listan i sommar är:

Gratis Rösrstand varje dag på jobbet
HFLC
Måttligt berusad
Städa varje dag
Köpa produkter på fritiden

OBS: DEN VIKTIGASTE NYHETEN ÄR ATT JAG Å MINA KOMPISAR, SOM ÄR BÄST, HAR BÖRJAT PÅ EN JÄTTEVIKTIG SKIKTPOPTIDNING SOM VI TÄNKER LANSERA SOM SKIKTNYTT.



Kommentarer
Postat av: clara

o bra

2009-06-30 @ 10:55:59
URL: http://claraistrue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0