Inget nytt

taylor rain
Taylor Rain med normalstora händer.

Kära internet. Ingenting har hänt sedans sist. Mitt lag vann i musiktävlingen på Harrys det var värt. Det roliga var att en av frågorna rörde Safety Dance med MWH vilket var värsta sammanträffandet och vi garvade högt och de andra lagen kunde inte ens den frågan lol omg.
Vidare har jag kommit på att det verkar inte  vara helt värt att gifta sig med en porrskådespelarinna. Jag läste en helt ofantlig intervju med min idol Taylor Rain (http://www.lukeisback.com/stars/stars/taylor_rain.htm) som jag skrattade mycket åt. Tur att hon lämnat branschen så jag slipper vara svartsjuk varje dag jag råkar spela internet. Jag klarar bara av att se intrigerna i hennes scener numera. Dessa brukar vara runt 10 - 29 sekunder sen måste jag stänga av elelr spola till slutet.  Herregud va hemskt att gifta sig med någon som först drar runt och ligger lösaktigt med folk häsch å tväsch för att sen lämna en efter några månader. Jag skulle dö av svartsjuka och oro men jag skulle såklart inte vara karl nog att tacka nej.
Imorgon ska jag renovera ett badrum. Det är ganska trist. Men det börjar likna någonting. Det känns tur.

Kommentarer
Postat av: Kaparn

Jag äro stum. Denna kraft. Denna visdom. Denna djupa fakta så intressant presenterad. Denna oas i blogg öknen. Hur har jag kunnat levt utan denna skitblogg? Mitt litterära intresse har så här långt varigt präglad av smuts och dynga i jämförelse med detta. Vem fan läser böcker då denna litterära kraft finns tillgänglig? Murdakill dukar buffén var dag. Det är otroligt! Jag är så kolossalt tacksam att han lyst upp mig. Det jag tidigare benämnt bra framstår nu som skit, i jämförelse med detta! Tack och lov! Förlåt min skepticism. Förlåt minna tvivel. Förlåt mina fördomar och mitt häcklande. Innehållet är så sant och nytt. Okej, jag visste innan att det var tufft att dejta en porrskådis,men det är inget att nämna. Att Murdakill insåg detta först nu betyder enbart att han, vår historias skald, äro mänsklig. Jag tackar herren för gudagåvan. Nu skall jag smälta allt och förbereda mig för morgondagens inlägg. Herre gud, vad jag är fast.

2009-04-01 @ 22:05:58
Postat av: Kaparn

syns jag nu tro

2009-04-01 @ 22:12:18
Postat av: Maggan

Du har så bra idoler! Jag blir så inspirerad!

2009-05-22 @ 00:03:44
URL: http://www.magdalenanordin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0