Fortfarande ingenting

rrrrr
Tar hon av sig kjolen eller drar hon ner den? Jag väljer att hon drar ner den.

Ingenting har hänt. Eller jag ljuger lite om jag säger att inget har hänt. Men ja vet int. Det är rysligt stökigt här hemma. Det ligger små bitar av papper överallt i alla hörn och över hela golvet. Massor av små bilder föreställande allt möjligt. Mest små urklipp från fotostatkopior på bokstäver och sånt för jag har klistrat och tejpat ihop bookletbilder och information till en ny kassett med mitt blackmetalprojekt virign gauge som fick kassettkontrakt. Jag är rysligt glad över detta.
Caramelldansengrejen med Magdalena Nordin var kul den med och har blivit rysligt populär. Det har hänt. Sen har inte mycket annat hänt. Jag hade tänkt klaga på hårdrockare i det här inlägget men jag har ingen glöd att komma på nått träffande att skriva. Det har blivit sommar. Det suger.

Kommentarer
Postat av: systa

Bra bild! Jag vet vart du hittade den- SNart är rummet klart. Kom på kaffe imorgon.

2009-05-23 @ 00:37:27
URL: http://claraistrue.blogspot.com
Postat av: ems

jag väljer att hon drar upp den

2009-05-24 @ 09:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0